20´ kontejner je o něco levnější než kontejner velikosti 40´, avšak jeho cena je podstatně vyšší než poloviční ve srovnání s cenou 40´ kontejneru, dokonce se jí blíží, tedy cena za m2 je podstatně vyšší. Proto většina uživatelů volí kontejner velikosti 40´.
ROZMĚRY
délka x šířka x výška
5 898 x 2 352 x 2 393 mm
ROZMĚRY
délka x šířka x výška
5 898 x 2 352 x 2 695 mm
ROZMĚRY
délka x šířka x výška
12 035 x 2 352 x 2 393 mm
ROZMĚRY
délka x šířka x výška
12 035 x 2 352 x 2 695 mm
ROZMĚRY
délka x šířka x výška
12 035 x 2 440 x 2 695 mm
ROZMĚRY
délka x šířka x výška
13 556 x 2 352 x 2 695 mm
ROZMĚRY
délka x šířka x výška
13 556 x 2 440 x 2 695 mm
Bezne typy lodnich kontejneru
– Lodni kontejner 20′ DV NEW – od 85.000,- Kč + DPH
— Lodni kontejner 20′ DV CW — od 49.000,- Kc+DPH
– Lodni kontejner 20′ HC NEW — od 105.000,- Kč + DPH
– Lodni kontejner 40′ DV NEW – od 85.000,- Kč + DPH
— Lodni kontejner 40′ DV CW — od 60.000 ,-Kc+DPH
– Lodni kontejner 40 ′HC NEW – od 105.000,- Kč + DPH
— Lodni kontejner 40′ HC CW — od 67.000 ,-Kc+DPH
– Ceny kontejneru 45′ a specialnich kontejneru na dotaz.
— Ceny se mohou lisit v zavislosti na konecne destinaci.
Tento typ kontejnerů je vhodný k využiti jak v přepravě tak jako bezpečný a bytelný sklad zboži či materiálu. Je dostupný v několika velikostech. Nejběžněji v délkach 6, 12 a 13,7 metrů.
Tento typ je také dry van jen je o cca 30cm vyšši. Je rovněž vhodný ke skladovani a přepravu, ale i k modifikaci jako například garáž, prodejní stánek, nebo obytný dům. Rovněž dostupný ve více velikostech.
Kontejner nemá pevnou střechu, čímž náklad může mírně vyčnívat nad úroveň jeho výšky. Otevřený kontejner také umožňuje snadnější nakládání určitých druhů nákladu.
Kontejner má, na rozdíl od běžného kontejneru, vrata na obou koncích a je tedy průchozí.
Kontejner je určený pro přepravu tekutých nákladů. Většinou má válcový tvar nádrže a kvádrový tvar vnější konstrukce.
Kontejner je opatřený tepelnou izolací podobně jako kontejner chladicí, avšak není vybaven chladicím zařízením.
Speciální typ nákladního kontejneru s pevnou rámovou konstrukcí a otevřenými boky. Je ideální pro přepravu zboží s nepravidelnými tvary nebo velkými rozměry.
Ideální řešení pro přepravu velkých paletových zásilek. Pallet wide kontejner je širší než standardní námořní kontejner a je schopen pojmout více palet na jeho šířku.
Kontejner má odnimatelnou střechu, čímž náklad může mírně vyčnívat nad úroveň jeho výšky. Otevřený kontejner také umožňuje snadnější nakládání určitých druhů nákladu.
Side opening kontejner je speciální typ nákladního kontejneru, který disponuje bočními otevíracími dveřmi, umožňujícími snadný přístup k nákladu z boku a usnadňujícími manipulaci s nepravidelným či rozměrným zbožím.
Kontejner podobného vzhledu jako GP kontejner, ale vzhledem k tomu, že je určen pro přepravu sypkých nákladů, je opatřen násypkami ve své horní části a výsypkami v dolní části.
Speciální typ nákladního kontejneru s plochým zadním panelem, který maximalizuje využití prostoru při přepravě zboží.
TOP STAV – po jedné cestě.
Perfektní stav – do pěti let stáří. Drobné kosmetické vady.
Kosmetické vady – plně funkční a stále použitelný v námořní přepravě.
Kontejnery vyřazené z námořní přepravy.
Různé délky kontejnerů typu Pallet Wide, jako například 20´ a 45´ Pallet Wide. Kontejnery poloviční výšky než běžné kontejnery, a to v různých délkách. Tzv. „Super High Cube“ kontejnery jsou o 2´ (60 cm) vyšší než běžné kontejnery a o 1´(30 cm) vyšší než kontejnery typu „High Cube“, a to v různých délkách a šířkách. Nižší kontejnery – 8´ místo standardních 8´6″. Krátké kontejnery, používané v rámci NATO – 5´ (tzv. „Quadcon“, neboť se skládají po 4 ks do TEU), 6´5.5″ (tzv. „Tricon“, neboť se skládají po 4 ks do TEU), 10´(tzv. „Bicon“, neboť se skládají po 2 ks do TEU)
Je nejen delší, ale i širší než výše uvedené standardní lodní kontejnery. Šířka je zvětšena o 6″ (15 cm).
Většina 48´ kontejnerů je v provedení High Cube, tedy zvýšené o 12″ (30 cm). Konstrukčně je řešen podobně jako kontejner 45´, tedy má základní konstrukci jako 40´ kontejner + prodloužení na obou koncích, tentokráte o 4´ (1,2 m). To umožňuje stohování společně se 40´ kontejnery.
Největší sériově vyráběný lodní kontejner, se kterým se lze setkat. Stejně jako 48´ kontejner je také o 6″ širší než 40´ kontejner. Tak jako 48´ kontejner má konstrukci 40´ kontejneru + prodloužení na obou koncích, tentokráte o 6,5´ (cca 2 m). 53´ kontejnery se téměř vždy vyskytují v provedení High Cube, tedy zvýšené o 12″ (30 cm). Vzhledem k tomu, že se jedná o okrajový rozměr, bývá cenově efektivnější nákup několika menších kontejnerů než jednoho kontejneru 53´GP HC.
Je jen o něco širší – cca 2″ (5 cm) – než lodní kontejner s běžnou šířkou, nikoli však tak široký jako 48´ a 53´ kontejner. Extra šířka vyhovuje nákladům na „europaletách“.
– Lodní kontejner 20′ DV NEW – od 65.000,- Kč + DPH
— Lodní kontejner 20′ DV CW — od 40.000,- Kc + DPH
– Lodní kontejner 20′ HC NEW — od 98.000,- Kč + DPH
— Lodní kontejner 20’HC CW — od 85.000,- Kc + DPH
– Lodní kontejner 40′ DV NEW – od 85.000,- Kč + DPH
— Lodní kontejner 40′ DV CW — od 50.000,- Kc + DPH
– Lodní kontejner 40 ′HC NEW – od 95.000,- Kč + DPH
— Lodní kontejner 40’HC IICL — od 75.000,- Kc + DPH
— Lodní kontejner 40′ HC CW — od 49.000,- Kc + DPH
– Ceny kontejneru 45′ a speciálních kontejnerů na dotaz.
— Ceny se mohou lišit v závislosti na konečné destinaci.
Jsme specializovaná společnost zabývající se nákupem, prodejem a pronájmem lodních kontejnerů. S dlouholetou zkušeností a odborným týmem nabízíme kvalitní kontejnery a profesionální služby.